Osmislili ste odličnu ideju za pokretanje sopstvenog biznisa ili želite da postojeći posao unapredite-znajte da je pažljivo osmišljena strategija nastupa osnova Vaše želje. Postojanje biznisa u online formi je gotovo pa obavezno, a kada se tome pridruže još male tajne marketing stručnjaka- uspeh je zagarantovan!

Koji je to put koji vodi do rasta prodaje i šta je to što treba da uradite kako biste bili zapaženi na društvenim mrežama- pitanja su koja znaju da zadaju glavobolju ukoliko krećete sami u pohod na borbeno polje digitalnog marketinga. Ali, ukoliko u boj ne jurišate sami, nego se obratite marketing agenciji

 

U nastavku, pročitajte tri najvažnija koraka koja sigurno rezultiraju uspehom.

Pravilan izbor ciljne grupe

Ponuda Vaših proizvoda ili reklamiranje usluge trebalo bi da bude plasirana pažljivo odabranoj publici; ovde važi deviza da se gluvom vokmen ne prodaje, tako da pravilno definisan skup ljudi koji imaju interesovanje ka proizvodima koje prodajete ili usluzi koju pružate je početak od kojeg je potrebno krenuti. Platforme Facebook i Instagram imaju vrlo korisne opcije za detaljno targetiranje koje je neophodno iskoristiti kako bi postignut učinak bio maksimalan.

Uspostavljanje i održavanje „pravog“ odnosa sa publikom

Prisutni ste već neko vreme na društvenim mrežama, broj pratioca lagano se povećava i- šta dalje? Sada na scenu stupa Vaše interesovanje koje se odnosi  na to šta je to što publika koja prati naloge brenda iza kojeg stojite voli i želi. U zavisnosti od niše poslovanja zavisi i publika koju okupljate, a samim tim zavisi i ton Vašeg obraćanja. Taj „pravi“ odnos podrazumeva da izgradite prisnost sa svojom publikom i steknete njeno poverenje, a sve u duhu poslovnog sektora koji predstavljate. Instinkt ovde igra veliku ulogu J

Iskrenost i poštovanje

U svakom trenutku budite svesni činjenice da iza svakog pratioca na društvenim mrežama, iza svakog komentara i lajka stoji osoba sa očekivanjima, željama i potrebama. Budite iskreni u davanju informacija, poštujte osobu sa druge strane ekrana i znajte da će publika to da primeti. Informacije se danas brzo razmenjuju i kada Vaša publika iskaže interesovanje za to čime se bavite-ne propustite priliku da joj to uzvratite poštovanje. Lepi maniri su uvek u modi.

Nemojte pomisliti da se ovde priča završava- slagalica uspešnog online poslovanja ima jako puno delova. Ako želite da saznate kako baš Vaš posao može da „procveta“ – ne časite časa, već nam pošaljite poruku