Da li ste se nekada zapitali šta je tajna formula najuspešnijih biznisa na svetu?  Na koji način su uspeli da otkriju put koji ih vodi do prepoznatljivosti do te mere da su gotovo svi čuli za njih, bez obzira da li su njihovi konzumenti ili kupci? Da li su svoje poslovanje usmerili samo na kvalitet usluge i proizvoda? Ili se trude da u svoje poslovanje uvrste najsavremenije alate i softvere koji poboljšavaju kvalitet krajnjeg proizvoda?

Pogledajte listu 10 svetskih top brendova i sami ćete zaključiti o čemu je reč.

Moć brendiranja
Izvor www.forbes.com

Izvor www.forbes.com

U tabeli su prikazani najuspešniji svetski brendovi. Brendovi koji znaju da su tu gde jesu zahvaljujući i brendiranju; industrije su različite, ali pristup je zajednički.

Brendiranje je proces koji se odvija u baš svakom koraku na putu predstavljanja preduzeća. To je skup svih radnji i strategija koje su kreirane u cilju shvatanja brenda na pravi način- kroz iskustvo i na osnovu racionalne prosude publike.

To se odnosi na izbor na sve činioce neophodne za nastup na tržištu- počev od izbora imena, osnovnih boja, tipografije i logotipa, preko načina i tona kojim se prenose poruke publici do vizije i misije samog brenda.

Magija brendiranja zaslužna je za odgovor na jedno ključno pitanje-šta je to što će pomoći da svoju uslugu ili proizvod još više približite publici? Znajte da je način na koji prezentujete nešto ključan za stvaranje prvog utiska, a upravo taj prvi utisak ima veliki udeo u odlučivanju kod potrošača.

Kada veštu prodajnu taktiku udružite sa kreativnim idejama, onda možete i da navedete ljude da kažu čak i da vole više ponedeljak od petka! U prilog tome govori i anketa koju smo kreirali putem story objave našeg Instagram naloga  koja je osmišljena sa ciljem da pokažemo koliko je brending važan, moćan i učinkovit.

I sada Vas pitamo- koji bi bio Vaš ogdovor? J

 

Jasno je da je poruke potrebno plasirati pažljivo biranoj publici i da je važno šta koga pitate, ali uvek imajte na umu da se prodajni tok može poboljšati ako je i ono što je na „prvi pogled manje poželjno“ rečeno na pravi način.

Za sada, saznanje o tome kako brendiranje (može da) utiče na razvoj Vašeg poslovanja je dovoljno, naredni korak je izbor partnera koji će zajedno sa Vama koračati stazom ka uspehu.

Taktike i strategije brendiranja prepustite nama.