Usluge

Grafički dizajn

Izrada vizuelnog identiteta, logo, promo materijal, brošure, katalozi, plakati, vizit karte, memorandumi, etikete, pakovanja, izrada knjige standarda, prelom knjige.

Setite se samo koliko ste puta odbili kontakt sa potencijalnim partnerom zbog neukusno dizajniranog oglasa, logoa, memoranduma, vizitke... Vizuelni identitet obuhvata sve to i još mnogo detalja koji čine neki brand manje ili više prepoznatljivim, jedinstvenim, privlačnim i snažnim. Stvaranjem i održavanjem vlastitog brenda izdvajamo se od drugih i osiguravamo sebi poziciju na tržištu.

Knjiga standarda predstavlja objašnjenje celokupnog vizuelnog identiteta neke firme, sadrži jasno navedena pravila i uputstva o načinu, mestu i vrsti apliciranja vašeg logotipa, ali i svih dodatnih grafičkih elemenata koji prate kompanijsku prepoznatljivost.

Strateško planiranje

Istraživanje, segmentacija, pozicioniranje, brend arhitektura, kreiranje kreativnih platformi, kreiranje komunikacionog plana.

Razumevanjem potreba klijenata, zahteva tržišta i očekivanja potrošača, strateški planer pretvara biznis ciljeve kompanije u kreativni izraz stvaranjem efikasne reklame koja na najbolji način dotiče potrošača i tako prodaje željeni brend.

Web dizajn

Dizajn i kreiranje web sajtova i kompletnog kompanijskog web prisustva, a po potrebi i kreiranje namenskih mikro web-lokacija. Registracija domena, održavanje i administracija vašeg web sajta. Adaptacija opensource CMS sistema i obuka klijenata za samostalno održavanje sajta. Optimizacija internet stranica za web pretraživače. Kreiranje reklamnih bannera i flash animacija. Web hosting (Linux ili Windows).

Dizajn kompanijskih web stranica nije samo njena prosta prezentacija, već i javna komunikacija koja govori što je zapravo vaša firma u virtuelnom svetu mrežnih informacija. Internet i vaš web sajt predstavljaju jedintveni izlog u kome se sve vidi. Budite u korak sa svetskim standardima prezentacije i komunikacije, iskoristite prednosti interneta i predstavite svoju firmu, proizvode i usluge na internetu, te tako budite dostupni 24h dnevno svim svojim klijentima i poslovnim partnerima.

Media planning and buying - media planiranje i zakup oglasnog prostora

Media planiranje vam pomaže da se odlučite koji medij da upotrebite za oglašavnje kako bi postigli željeni efekat. Da li će to biti televizija, radio, bilbord, print u novinama, autobusko stajalište, banner, flajer ili displej... Takođe Vam pomaže da se odlučite kada i koliko da koristite određeni medij kako bi se na pravi način obratili svojoj ciljnoj grupi.

Danas nam na raspolaganju stoji mnoštvo medija, pa je izbor najefikasnijih i njihovo adekvatno kombinovanje najčešće ključ za uspeh promotivne kampanje. Osiguraćemo vam dovoljan broj sekundi, minuta, kvadratnih centimetara – u dnevnicima, magazinima, na radiju, tv-u, outdoor lokacijama.

ATL: (oglašavanje sredstvima masovne komunikacije)

Izrada reklamnih TV spotova, izrada radijskih reklama i džinglova, print, korporativni, promo filmovi. Bilbordi, megabordi, citylight, displeji. Komponovanje i aranžiranje autorske muzike za TV i radio reklame, emisije, špice, džinglove, izrada web sajtova, bannera.

Koristeći prednosti digitalne tehnologije naše usluge uključuju: snimanje i montažu slike i zvuka, korekciju slike, 2D & 3D animaciju, a u zavisnosti od zahteva klijenta nastojimo da ponudimo najbolja rešenja, te kvalitetnu uslugu pri izradi foto, tv, video i audio produkcije kako bi naš rad zadovoljio sve vaše potrebe.

Naše usluge obuhvataju još širi kreativni dijapazon: izradu autorske muzike za TV i radio reklame, prevod i sinhronizacija višejezičnih govornih reklamnih poruka, reportaže.

BTL: (promo aktivnosti koje ne uključuju medije)

Promocije na mestu prodaje, organizacija događaja i sajamskih nastupa, promocije, nagradne igre, brendiranje vozila, reklamnog materijala, prostora.

Oslikavanje vozila airbrush tehnikom, ili oblepljivanje vozila specijalnim nalepnicama i folijama otpornim na vlagu, visoke i niske temperature, kao i habanje. Preuredite i iskoristite vaša vozila kao vaš besplatan oglasni prostor. Vaše vozilo, bez obzira da li se radi se o putničkim automobilima, kombi prevozu ili kamionima mogu biti odlično promotivno sredstvo.

PR

Interni i eksterni PR, odnosi sa medijima, pisanje objava i saopštenja, kontaktiranje novinara, organizovanje intervjua, press konferencija, distribucija PR materijala, krizni PR, kreiranje komunikacionih strategija, politički PR i lobiranje, izrada planova i strategija kratkoročnih i dugoročnih PR kampanja.