Grafički dizajn je sektor koji je vrlo dinamičan i koji se neprestano menja i napreduje zajedno sa novim idejama i vizuelnim stilovima. Svake godine se pojavljuju novi trendovi u želji da izgledaju drugačije i inovativnije.

Trendovi u grafičkom dizajnu koji će dominirati ove godine su raznovrsni, a prilagođavaju se tehnologiji i društvenim promenama brže nego ikada.

3D dizajn

Definitivno jedan od vodećih trendova je 3D dizajn. Simuliranje realnosti sa ovom inovativnom tehnikom svakako će u 2021.godini biti vrlo maštovito i zanimljivo korišteno.

3D tipografija će sigurno zauzeti prve redove, naročito kada je video u pitanju.

Dizajn inspirisan prirodom

Ovu godinu će obeležiti  i grafički dizajn inspirisan prirodom. Motivi iz priorode kao što su lišće, cveće, drveće, leptiri i drugi, veoma su iteresantni u poslednje vreme, a taj trend ide uzlaznom putanjom. Prirodna paleta boja, slike prirode i ilustracije inspirisane prirodom su samo neki od korišćenih elemenata.

Mnoge kompanije će privoleti ovaj stil jer će na taj način svoj brend povezati sa osećajima vedrine, smirenosti, lepote, rasta i obnove i na taj način se izdvojiti i približiti ljudima.

Geometrijski oblici

Rastući trend 2020.godine bili su geometrijski oblici. Mnogi grafički dizajneri i brendovi su forsirali geometrijske oblike u svom dizajnu, a u 2021.godina će ovaj stil biti još popularniji.

Dva načina upotrebe geometrijskih oblika su svakako korišćenje jednostavnih ravnih geometrijskih elemenata za stvaranje složenih kompozicija, a drugi način upotrebe je kombinacija sa 3D dizajnom, dodajući dubinu, senku i gradijente.

 

 

Prigušena paleta boja

Kada pričamo o bojama, jedan od trendova u 2021. biće upotreba prigušene palete boja, kao rezultat zasićenosti smelim bojama proteklih godina.

Ove šeme boja će posebno biti interesantne u kombinaciji sa grafičkim dizajnom koji je inspirisan prirodom, i doprineće boljem prenošenju poruka od strane brendova. Sigurnost, smirenost, nostalgija, povezanost su samo neke od osećanja koje prenose prigušene boje.

Sve veća konkurencija podstiče veću kreativnost. Ova godina je godina kada će grafički dizajneri još više eksperimentisati, tražiti nove načine i mešati različite stilove kako bi stvorili nešto novo i zanimljivo.

Ukoliko ste u potrazi za novim, inovativnim vizuelnim identitetom za svoj brend, pravo je vreme da ispratite vodeće trendove.