Ukoliko jutro ne započnete jakom kafom, koja se pije u društvu – vrlo je moguće da nas nećete shvatiti. Pitate se zašto? Pa ona je polazna tačka za sve izazove koji nas očekuju u toku dana. Kako one koje nam vi kao klijenti nudite, tako i one koje mi kao Vaš izbor uspešno savladavamo. To uspešno nije uvek i lako, naprotiv. Ali mi se ne žalimo. Jer kakav bismo tim bili da se žalimo na radni dan koji ne počinje prerano (ali dovoljno rano da ispoštujemo apsolutno sve rokove), radni dan koji počinje svežom domaćom kafom u (što se nas tiče) najmaštovitijem ambijentu u gradu i u timu jakih individualaca koji funkcionišu kao jedno.

Naš brainstorming počinje već u 8:30 – i on izgleda baš tako, kao oluja mozgova. J Ponedeljak je uglavnom najbučniji, najodmorniji, najglasniji, često i najproduktivniji. Obzirom da ponedeljkom pravimo planove za celu nedelju – tada najbolje shvatamo kolika je odgovornost pred nama, pa taj ponedeljak zna da bude pomalo i stresan. Ipak, mi njega „pravdamo“ željom da umesto da samo ispoštujemo rokove, volimo i da ih preduhitrimo. I najlepše hvala, svima Vama koji nas zbog toga još više cenite.

Često se desi da naša sreda jako liči na ponedeljak, a da nema veze sa četvrtkom. Kao i da ponedeljak npr.nema veze sa utorkom, već je sličniji petku. Jesmo li vas zbunili? J Verujte i mi smo zbunjeni kada shvatimo da je posle ponedeljka doslovno došla subota. Kada to vreme proleti brzo (a uvek je tako), jasno nam je da je N MEDIA još jednu nedelju zaredom bila hobotnica koja je uspešno „ishendlovala“ sve rokove koji su često konfliktni, stigla na sve dogovorene lokacije, sastanke i jednako posvećeno odgovorila na zahteve najrazličitijih klijenata.

Ako nas pitate za recept za uspeh, nema dileme da su to sledeći sastojci:

  • komunikacija i
  • organizacija

Kao i da su naš tim ponajviše oblikovali:

  • praksa i
  • iskustvo

A ako nam dozvolite da nešto dodamo i sami, jednoglasno tvrdimo da su to:

  • ljubav
  • ideje i
  • posvećenost.

 

Jasno vam je da naš marketinški „jelovnik“ sadrži apsolutno sve (od grafičkog i web dizajna, preko event marketinga, PR-a, online marketinga, pa sve do brendiranja prostora, vozila i zakupa medija), ali nama je pored njegove raznovrsnosti itekako važno da je on ujedno i: ukusan, pitak, lepo formulisan, jasan, originalno dizajniran i da je kvalitet ono zbog čega ćete mu se uvek vraćati.

Ljudi, ono što je (čak i nama) još uvek neverovatno jeste to da mi svakim radnim danom zaista menjamo budućnost marketinga jer smo naučeni da razmišljamo brže od promena na tržištu i budemo inovativniji i od sopstvenih ideja. Baš zbog toga, voleli bismo da se i Vi već do sledećeg ponedeljka nadjete na našem spisku klijenata koji će reći: „Wow, ovo je ono što sam tražio“! Ili : „Pa gde ste bili do sad?

Tu smo, tu smo.. I čekamo Vas. J