Društvene mreže su godinama unazad popularne I vrlo korisne platforme za oglašavanje I predstavljanje biznisa, bez obzira da li se radi o Facebooku, Instagramu ili LinkedInu. Dobar community management preuzima sve zasluge lepe I prijatne energije na nalozima Vašeg brenda, a odnos koji ste izgradili sa svojom publikom je najbolji reprezent u segmentu social media marketinga.

Da bi prisustvo biznisa nadruštvenim mrežama bilo uspešno, a online nastup zabeležio dobre rezultate, imajte na umu da na to utiču minimum tri faktora:

  • znanje
  • posvećenost
  • vreme

Ko je moja publika?

Relevantno saznanje o tome ko sve spada u konzumente vaših proizvoda ili uslugaje blagavredno i ono će biti vaš vodična putu ka kreiranju uspešne strategije digitalnog prisustva. Raspored budžeta unutar kampanje je ono što je važno kada se kreira plan nastupa I predstavljanja brenda, I ukoliko na početku pravilno odredite ciljnu grupu- šanse za uspešan nastup su veće. Dobro izvršena selekcija publike, saznanja o tome koja su njena interesovanja, želje I potrebe čini temelj stabilnihi dobro optimizovanih kampanja.

Posvećenost publici

Branša u kojoj  se posluje u startu, sama po sebi,određuje ton I način komunikacije sa publikom. Ako se obraćate publici koju čine firme, Vaša komunikacija je drugačija nego kada komunicirate sa publikom koja prati shop za prodaju opreme za ljubimce. Uvek imajte na umu raznolikost želja, potreba I znajte da što više posvećenosti poklonite komunikaciji sa publikom- više ćete dobiti za uzvrat! Negujte poseban odnos sa publikom, budite joj uvek na raspolaganju kada upute pitanje ili sugestiju i imajte strpljenja. Neka Vam na umu uvek bude činjenica da iza svakog postavljenog pitanja ili napisanog komentara stoji osoba kojoj se to što predstavljate sviđa ili ne sviđa, I koja želi da izrazi svoje mišljenje. Sami izaberite strategiju kojom ćete se nositi sa onim komentarima koji su “manje lepi”. Odlučite da li ćete te komentare izbrisati ili ćete na njih odgovoriti – ali I znajte da I iz kritike izvučete pouku koja može da unaperedi buduće kampanje i da doprinese boljem poslovanju.

Kada se pojavljuju rezultati?

Imate kvalitetan proizvod ili pružate odličnu uslugu, znate koja publika prati Vaše naloge, negujete odnos sa njom I poznate su Vam sve njene želje, a uz to potreban je još jedan važan faktor- vreme. Dozvolite  da prisustvo na Vašim digitalnim platformama zaživi, naoružajte se strpljenjem (posebno ako su stranice nove) I svakodnevno raditena unapređenju svog online nastupa. Rad na brendu I razvoju prodaje nužno zahteva vreme I važno je da to znate. Zaboravite na instant rešenja I temeljno se pozabavite svojim strategijama. Radovaće Vas progres koji ćete primetiti I vrlo brzo ćete uspeti da prepoznate šta je to što Vašim klijentima više odgovara i onda ćete im dati još više toga.

O dobrom pristupu I kvalitetnom community management možete pronaći dosta informacija u mnogobrojnoj literaturi, ali do formule koja daje najbolje rezultate sami morate doći. Tajna uspeha se krije u Vašem instinktu u čijoj se osnovi nalazi znanje.

Izgradite uspešan nastup na Facebooku i Instagramu

Ono našta se u marketing agenciji N-media stavlja fokus, kada je reč o oglašavanju na Facebooku I Instagramu, jeste da se nastupu na društvenim mrežama pristupa sa velikom pažnjom uz obaveznu statistiku I analizu svakog naloga. Moć brojeva je velika i pokazatelji o postignutim pređašnjim rezultatima, uz podatke o demografiji publike daju nam uvid u to na koji način su nalozi funkcionisali.  Kada strategiji nastupa naših klijenata dodamo I savršeno skrojen community management- dobijamo rezultate na koje smo ponosni.

Ukoliko ste i Vi u potrazi za agencijom za marketing koja će pomoći da se Vaši rezultati prikažu kroz uzlazne grafikone analitike ne časite časa- pišite nam! 

Mi se uvek radujemo novoj saradnji.